Відбулося засідання методичної платформи ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні проблеми дослідження української мови й методики її навчання в закладах загальної середньої та вищої освіти»

19 лютого 2025 року в рамках ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні проблеми дослідження української мови й методики її навчання в закладах загальної середньої та вищої освіти» в навчально-науковій лабораторії «Лінгвістичний центр» кафедри української мови проведено одне із секційних засідань «Методична платформа», що об’єднало понад 100 науковців закладів вищої освіти й учителів української мови та літератури, здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

Марина Лебідь, учителька української мови та літератури Полтавського ліцею № 38 імені Івана Павловського Полтавської міської ради, випускниця факультету української філології та журналістики 2010 року, розповіла про використання матеріалів мережевого ресурсу «Вікіпедія» на уроках української мови, особливості створення та доповнення статті. Переможниця обласного етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» провела для присутніх майстерку із використання вікіцитат, розмовників вікімандрів, опрацювання вікіджерел, роботи зі словником означеної мережі тощо.

Матвієць Альона, учителька української мови та літератури Козельщинського ліцею Козельщинської міської ради Полтавської області, випускниця факультету української філології та журналістики 2014 року, продемонструвала можливості застосування штучного інтелекту в навчанні української мови.

Володимир Щербак, учитель української мови та літератури Гребінківської гімназії Гребінківської міської ради Полтавської області, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учасник проєкту IREX «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті» (з 2020 р.), амбасадор проєкту (з 2024 р.), випускник факультету української філології та журналістики 2002 року, поділився власним досвідом щодо інтеграції медіаграмотності в освітній процес вивчення української мови в 5–7 класах.

Секційне засідання пройшло ефективно та цікаво. Дякуємо всім учасникам за активність, ініціативність і небайдужість до української лінгводидактики!

You may also like...