V Міжнародна студентська конференція «Сучасний англомовний дискурс» відбулася у форматі наукового онлайн-марафону

30-31 березня 2021 р. на базі Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка відбулася V Міжнародна студентська науково-практична конференція «Сучасний англомовний дискурс». Це одна з найкращих традицій факультету філології та журналістики ПНПУ імені В.Г. Короленка, започаткована 2017 р. кафедрою англійської та німецької філології та кафедрою світової літератури. Конференція вперше тривала у форматі неперервного наукового онлайн-марафону, що об’єднав студентів, магістрантів, аспірантів, а також їхніх викладачів із університетів України, Європи та Японії. Загалом у конференції взяли участь понад 150 осіб.

Модератором конференції була студентка 4 курсу факультету філології та журналістики, учасниця програми Erasmus+, віце-президент Науково-методичного центру якості вивчення англійської мови та зарубіжної літератури Олена Муха.

Міжнародні партнери конференції: Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (Spain), The Centre for Academic Writing Ilia State University (Tbilisi,  Georgia), Kodolanyi Janos University of Applied Sciences (Budapest, Hungary), Saitama University (Japan), Slavic-Eurasian Research Center, Hokkaido University (Japan). Захід відбувся на платформах Науково-методичного центру якості вивчення англійської мови та зарубіжної літератури, а також аудиторії українсько-японської дружби «Sakura».

Конференцію урочисто відкрив в.о. ректора, проректор із наукової роботи Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, професор Сергій Шевчук. У вітальному слові він відзначив активність студентів факультеті філології та журналістики у наукових дослідженнях, а також щиро подякував міжнародним партнерам із Європи та Японії за спільні проєкти і значний внесок у розвиток наукового та освітнього простору ПНПУ.

Декан факультету філології та журналістики, доцент Оксана Кирильчук у своїй промові підтримала прагнення студентів, магістрантів та аспірантів до здійснення самостійних наукових досліджень, розповіла про програми академічної мобільності, які відкриті на факультеті в межах програми Erasmus+.

Начальник відділу інноваційної діяльності та міжнародних зв’язків Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, доцент Ірина Когут представила учасникам конференції великий міжнародний проєкт “Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration/MultiEd”, у якому ПНПУ імені В.Г. Короленка бере участь спільно з іншими університетами України, Великої Британії, Німеччини, Естонії.

Перше пленарне засіданні було присвячено методології CLIL, що є основою міжнародного проєкту Erasmus+ program (КA2 level, aimed at capacity building in higher education). Доповіді про MultiEd та упровадження методології CLIL в галузі вищої педагогічної та середньої освіти виголосили: завідувачка кафедри англійської та німецької філології, доцент Марина Зуєнко («Contemporary Approaches to Teaching English within MultiEd Erasmus+ KA2»), завідувачка кафедри світової літератури, професор Ольга Ніколенко («Advantages of CLIL Methodology in Teaching World Literature to Students of Pedagogical University»), магістр, учителька німецької мови в Полтавському науковому ліцеї № 3 Катерина Ніколенко («Methods and Techniques of Using CLIL in Teaching Natural and Mathematical Disciplines at School»), асистент кафедри світової літератури Олексій Орлов («Application of Intermediality in CLIL Methodology»).

До учасників зібрання звернулися шановні іноземні гості. Dr Nonaka Susumu, Dean&Professor, Faculty of Liberal Arts, Saitama University (Japan), розповів про партнерські зв’язки Saitama University із ПНПУ імені В.Г. Короленка і   про можливості їх розвитку в сучасних умовах.

Alan George Milne, Professor, Faculty of Liberal Arts, Saitama University (Japan), в межах конференції прочитав для студентів ПНПУ імені В.Г. Короленка цікаву лекцію на тему «Perspectives on Language Learning in Japan with a Reflection on how Modern Education Systems May Suppress Individual Creativity and Identity», яка викликала великий резонанс і обговорення серед молоді й викладачів.

Dr Daisuke Adachi виступив із вітальним словом від Slavic-Eurasian Research Center, Hokkaido University (Japan), він розповів про широку міжнародну діяльність центру, в межах якої, зокрема, здійснюється співпраця із ПНПУ імені В.Г. Короленка. На другому пленарному засіданні Dr Daisuke Adachi представив змістовну доповідь на тему «Melodrama and Irony: A Short Introduction», за що студенти і викладачі йому щиро подякували.

Nuria Medina Casanovas, Professor, Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (Spain), привітала українських студентів і викладачів і побажала подальшого розвитку українсько-іспанських наукових зв’язків.

Helena Guerrero  Xicola, Master student, Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (Spain), представила яскраву доповідь на тему «The Effects of Teaching Style on Foreign Language Anxiety: A Case Study».

Terada Mizuho, student, Saitama University (Japan), виголосила змістовну і дуже глибоку доповідь на тему «An Examination of Women’s Labour in Medieval Japan through a Discussion about Yujo: What Influence does the “Sacred Sex” Controversy have on Academia and Japanese Society?».

А студентка ПНПУ імені В.Г. Короленка Олена Муха висвітлила проблеми сучасної фантастики у своїй доповіді на тему «Isaac Asimov’s Technical Utopia in the Collection “I, Robot”».

Доповіді студентів і знаних науковців викликали значний інтерес у студентів, магістрантів та аспірантів ПНПУ імені В.Г. Короленка та інших учасників. Пленарні доповіді обговорювали й під час секцій, які органічно продовжили пленарні засідання.  

Секційні засідання були присвячені таким питанням: «Методологія і практика CLIL. Мультилінгвальність. Інтернаціоналізація», «Сучасні виклики в англомовній філології», «Актуальні проблеми сучасної когнітивної лінгвістики», «Актуальні проблеми перекладу», «Художня література англомовних країн: теоретичний, історико-культурний, компаративний аспекти», «Актуальні проблеми методики викладання мов і літератур: англомовний контент», «Проблеми жінок у світовій культурі та літературі».

Із програмою конференції можна ознайомитися за покликанням:

You may also like...