Кафедра української мови взяла участь у Міжнародній інтеграційній конференції Польща – Україна «Освіта для українських школярів в Польщі»
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/1-1-1024x576.png)
8 грудня 2022 року кафедра української мови взяла участь у Міжнародній інтеграційній конференції Польща – Україна «Освіта для українських школярів в Польщі».
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/2-1-1024x576.png)
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/3-1-1024x576.png)
Учасники конференції – керівники та консультанти Регіональних центрів удосконалення вчителів, директори та вчителі шкіл Сілезького воєвудства Польщі, представники управління освіти (м. Катовіце), керівники Сілезького ужонду, представники Сілезького університету в Катовіцях, науково-педагогічні працівники Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, директори шкіл Полтавщини, учителі.
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/4-1024x576.png)
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/5-1024x576.png)
Обговорення актуальних питань системи освіти України та Польщі відбувалися на двох дискусійних панелях: суспільно-гуманітарного та природничо-математичного напрямків. Конференція проходила на платформі ZOOM, пряма трансляція відбувалася в YouTube.
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/6-1024x576.png)
Учасники конференції ознайомилися з досвідом організації освітнього процесу в середній школі Польщі та України, з програмно-методичним забезпеченням базової середньої освіти, з особливостями підвищення кваліфікації вчителів в Україні та Польщі.
Доцент кафедри української мови Тетяна Ніколашина виступили з доповіддю «Навчальний предмет “Українська мова” у мовно-літературній галузі в системі закладів загальної середньої освіти».
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/12/7-1024x576.png)
Тетяна Ніколашина схарактеризувала навчальний предмет «Українська мова» у мовно-літературній галузі в системі закладів загальної середньої освіти, проаналізувала модельні навчальні програми з української мови для 5–6 класів (2021 р.), програму з української мови для 5–9 класів (2017 р.), підручники з української мови, визначила основні засади формування предметної та ключових компететностей учнів та спрямування компететнісного підходу в освітньому процесі Нової української школи.