У педагогічному університеті вчетверте відбувся фестиваль соціальної реклами проти насилля і дискримінації
2 грудня 2024 р. відбувся ІV фестиваль соціальної реклами «Ні! дискримінації і насильству в українському суспільстві», який організувала кафедра журналістики Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. У цьогорічному конкурсі взяли участь 17 студентів спеціальності 061 Журналістика, які презентували свої креативні реклами антидискримінаційного спрямування.

Завідувачка кафедри журналістики Світлана Семенко привітала учасників фестивалю й наголосила, що захід відбувається у межах Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля», яка об’єднує все українське суспільство у подоланні будь-яких проявів насилля і дискримінації: «Цей фестиваль надзвичайно важливий для формування стійкої громадянської позиції і розвитку фахових навичок у майбутніх журналістів».

Голова журі старша викладачка кафедри журналістики Оксана Зелік, відзначила небайдужість майбутніх медійників до проблем порушення прав людини в Україні, які особливо загострилися за роки повномасштабного вторгнення; вміння студентів візуалізувати важливі суспільно значущі проблеми, практичне застосування навичок, здобутих під час вивчення навчальних дисциплін «Практикум з реклами», «Креативні технології в рекламі», «Конфлікточутлива журналістика».

Учасники фестивалю представили антидискримінаційні реклами, які стосувалися проблем домашнього насилля, расизму, гендерної нерівності, . Цьогорічними переможцями конкурсу стали здобувачі освіти групи Ж-21 Анна Хекало, Аліна Ганська, Данило Матерновський.

Такі творчі заходи сприяють розвитку практичних навичок здобувачів вищої освіти, які опановують сертифікатну освітню програму «Реклама і зв’язки з громадськістю», позаяк сприяють світоглядному й професійному становленню майбутніх медійників.