Креативний майстер-клас від письменниці Марини Боровської

28 грудня 2024 р. у книгарні «Є» (вулиця 1100-річчя Полтави, 4) відбувся майстер-класі із літературної творчості, який провела Марина Боровська (Марина Свалова) – письменниця, кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка кафедри журналістики Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. Модерувала захід випускниця освітньої програми «Журналістика» ПНПУ імені В. Г. Короленка Крістіна Брігіда.

Марина Боровська поділилася з аудиторією секретами креативного письма, говорила про цікаві художні засоби, ключові теми й мотиви творчості, улюблених авторів і авторок, продемонструвала авторське читання тексту у форматі відеопоезії. Разом із письменницею слухачі міркували про природу літератури як особливого виду мистецтва, важливість натхнення й систематичної роботи над своїм стилем, особливості написання поетичних і прозових текстів, ділилися враженнями, трактували образи, говорили про індивідуальне сприйняття художнього твору.

Марина Боровська читала нові й уже відомі аудиторії твори, опубліковані в мережі «Фейсбук». Крістіна Брігіда ставила цікаві запитання, відповіді були і серйозними, і веселими, адже авторка пригадала свої перші школярські письменницькі спроби, комічні випадки, успіхи й невдачі.

Марина Боровська також поділилася досвідом викладання курсу «Креативне письмо» для студентів-журналістів. Вона порекомендувала всім, хто хоче спробувати себе в художній літературі та публіцистиці, вправник із творчопису «Не музи, а мʾязи» медіадослідниці, есеїстки, викладачки Марії Титаренко.

Захід мав і профорієнтаційне спрямування: його відвідали учні Наукового ліцею № 3 Полтавської міської ради Полтавської області, учасники літературно-мистецької студії «Перевесло» разом із учителькою української мови та літератури Оксаною Науменко. Школярі брали участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН у секції «Літературна творчість» і здобули перемогу в конкурсі. Готуючись до наступного етапу, вони активно цікавилися особливостями креативного письма, ділилися власними творчими здобутками.

Розмова про літературу переросла в цікавий діалог, до якого долучилися колеги і знайомі авторки, школярі й учителі, засвідчивши, що українське слово у складні воєнні часи обʾєднує і надихає.

You may also like...