Майстер-клас з інформаційної журналістики для школярів
19 лютого 2024 р. кафедра журналістики Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка запросила на гостину на факультет української філології та журналістики старшокласників комунального закладу «Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів № 24 Полтавської міської ради Полтавської області» разом із учителькою української мови Валентиною Безотосною.

Школярів зустріли представники студентської ради факультету і як справжні гіди провели гостей творчими лабораторіями і науковими центрами.
Викладачі вітали школярів у музеї народної артистки України Раїси Кириченко (311 ауд.).

Завідувачка кафедри журналістики професорка Світлана Семенко у вітальному слові наголосила на важливості медіаосвітньої компоненти у сучасних шкільних програмах, закликала до критичного медіаспоживання і запросила брати участь у творчих конкурсах і проєктах, які зорганізовує кафедра.

Старша викладачка кафедри журналістики Оксана Зелік провела для учнів майстер-клас «Як написати новину для місцевих інтернет-видань?»

Діти з’ясовували, що таке інформаційний привід, факт, новина; аналізували, як на вибір повідомлення впливають «правила наближення інтересів» і «universal news drivers»; розмірковували, чому багато комунікаційників уважають що «лише погані новини є хорошими новинами».

Під час практикуму старшокласники навчалися відрізняти новини від не-новин, будувати текст за правилом перевернутої піраміди, формулювати заголовок і лід, дотримуватися стандартів інформаційної журналістики.
Діти активно брали участь у бесіді, пропонували цікаві і нетривіальні теми для публікацій, аналізували, як правила наближення інтересів впливають на формування піраміди.

У кінці зустрічі вчителька Валентина Безотосна подякувала кафедрі за цікаву і продуктивну зустріч, відзначила, що отримані знання стануть корисними учням на уроках розвитку зв’язного мовлення, а рекомендації зі стилістки – і під час написання мотиваційних листів. Вона наголосила, що серед присутніх є охочі здобути фах журналіста у Полтавському педагогічному.
Світлана Семенко вручила Валентині Безотосній подяку за співпрацю і сертифікат про успішне опанування тем із медіаграмотності. Валентина Вікторівна запросила викладачів кафедри із майстерками і тренінгами в школу, адже заняття із медіаграмотності важливі для школярів різного віку.