12 травня 2021 року відбулося обговорення проєкту Освітньо-професійної програми: «Середня освіта (мова і література (англійська) та мова і література (німецька))» для бакалаврського рівня вищої освіти

В обговоренні взяли участь гарант освітньої програми доцент кафедри англійської та німецької філології ПНПУ імені В.Г. Короленка Тетяна Володимирівна Луньова, члени робочої групи заступник директора з навчально-виховної роботи Кременчуцького ліцею №6 «Правобережний» Кременчуцької міської ради Каткова Ірина Борисівна, студент групи Ін(а/н)-38 факультету філології та журналістики ПНПУ імені В.Г. Короленка Володимир Андрійович Мазепін, а також зовнішні стейкголдери консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Полтавської міської ради Тамара Василівна Кірічек і директор приватної школи англійської мови «Англійська Хелен Дорон» (м. Полтава) Юлія Вікторівна Білан.

За результатами обговорення прийняли рішення рекомендувати внести такі зміни до освітньо-професійної програми «Середня освіта (мова і література (англійська) та мова і література (німецька))» для бакалаврського рівня вищої освіти:

  1. змінити назву дисципліни «Лінгвістична антропологія», яка розробляється в  рамках проєкту Європейського Союзу Еразмус+ КА2 – Cooperation for innovation and the exchange of good practices – Capacity Building in the field of Higher Education за період 15 січня 2020 року – 30 червня 2020 року  за проєктом «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції України» / «Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration» 610427-EPP-1-2019-1-EE-EPPKA2-CBHE-JP на «Мова, культура, суспільство» відповідно до результатів спільної розробки вказаної дисципліни учасниками проєкту;
  2. запровадити викладання дисципліни «Методика навчання англійської мови» англійською мовою;
  3. у V семестрі включити до переліку дисциплін, які вивчаються, дисципліну «Практика усного і писемного мовлення» (англійська мова)»;
  4. збільшити кількість кредитів, які відводяться на вивчення дисципліни «Теоретичний курс англійської мови» за рахунок перерозподілу кредитів з дисциплін «Безпекознавство» та «Фізичне виховання»;
  5. змінити форму контролю «залік» на форму контролю «екзамен» для дисципліни «Теоретичний курс англійської мови»;
  6. об’єднати дисципліни «Педагогіка» і «Методика виховної роботи» в одну дисципліну;
  7. збільшити кількість кредитів, які відводяться на вивчення дисципліни «Методика навчання англійської мови», за рахунок перерозподілу кредитів з дисциплін «психологія» і «Педагогіка».

You may also like...