Університетська практика школярів

Залучення учнівської молоді до освітніх процесів поза межами школи, орієнтування на можливості отримання освіти після закінчення середньої школи – важлива ланка у побудові цілісного освітнього середовища в сучасній Україні.

Тому особливе значення мають не лише великі професійно зорієнтовані заходи, але й менші практичні дії, які скеровані на посилення зв’язків між закладами освіти різних рівнів.

У рамках наукової практики з німецької мови 8 червня на факультет філології та журналістики завітали учні Полтавського ліцею № 33 разом із учителькою німецької мови Полуніною Юлією Іванівною.

Під час перебування на факультеті за допомоги декана факультету філології та журналістики Оксани Кирильчук учні познайомилися з різними аспектами університетського життя: як організовується навчання, як будується навчання за різними програмами, які цілі ставляться під час отримання вищої освіти, як відбувається навчання німецької мови.

До зустрічі також долучився завідувач кафедри романо-германської філології Богдан Стороха, розповівши, чому німецька мова є другою за значенням момою Євросоюзу, яким чином знання німецької мови впливає на можливості подальшого навчання і працевлаштування і як філологічна освіта може змінити життя людини.

Поглиблення і укріплення взаємин між закаладом вищої освіти та школами шляхом упровадження практики специфікованого тематичного спілкування – один із важливих шляхів укріплення спільного освітнього середовища.
