Тренінг із медіаосвіти для учнів Полтавської гімназії № 17
Кафедра журналістики Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка із профорієнтаційною й медіаосвітньою метою постійно співпрацює із навчальними закладами міста й області.
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/03/фото1-1024x759.jpg)
3 березня 2021 р. старша викладачка кафедри журналістики Оксана Зелік провела медіаосвітній тренінг для учнів Полтавської гімназії № 17 «Реклама: що, де і коли ми споживаємо». Зустріч відбулася на платформі Zoom. Лекторка ознайомила учнів із поняттям реклами, основними завданнями і функціями рекламних текстів.
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/03/155830357_3989327851118534_4633924823803959877_n.jpg)
Школярі вчилися розпізнавати комерційну, політичну, соціальну, іміджеву рекламу. Також діти з’ясовували, у яких медіа можна зустріти політичну і комерційну «джинсу», аналізували, чому немаркована реклама маніпулює суспільною думкою.
Особливий інтерес в учнів гімназії викликала нативна реклама і її представлення у місцевих медіа, а також продакт-плейсмент у популярних фільмах.
![](http://philonew.pnpu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/03/3.png)
Оксана Зелік презентувала школярам довідкове видання «Медіаабетка: інфомедійна грамотність», яке кафедра підготувала у рамках реалізації медіаосвітнього проєкту «Формування інфомедійної грамотності у школярів», а також запросила взяти участь у ХІІ Конкурсі творчих учнівських робіт «Допис у газету».