В університеті триває робота експертної комісії з акредитації освітньо-професійних програм «Середня освіта (Українська мова і література та мова і література (англійська))» та «Середня освіта (Українська мова і література)» спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти
У Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка триває робота експертної групи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти з акредитації освітньо-професійних програм «Середня освіта (Українська мова і література та мова і література (англійська))» та «Середня освіта (Українська мова і література)» спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти із використанням технічних засобів відеозв’язку.
Відповідно до наказу № 2134-Е від 16 грудня 2021 р. до складу експертної групи ввійшли:
Похилюк Олена Миколаївна, кандидат філологічних наук (Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж») – керівник експертної групи;
Каліберда Оксана Олександрівна, кандидат філологічних наук (Бердянський державний педагогічний університет);
Юрчук Олена Олександрівна, доктор філологічних наук (Житомирський державний університет імені Івана Франка);
Кохановська Наталія Юріївна (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, здобувач вищої освіти).
Із програмою роботи експертної групи можна ознайомитися за покликанням.
Роботу комісія розпочала із офіційної зустрічі з адміністрацією університету: ректоркою професоркою Мариною Гриньовою, першим проректором доцентом Олексієм Гурою, проректором із наукової роботи професором Василем Фазаном, проректором із господарської роботи Віталієм Ханом, очільницею факультету філології та журналістики доценткою Оксаною Кирильчук, гаранткою освітньо-професійної програми «Середня освіта (Українська мова і література та мова і література (англійська))» доценткою Іриною Павловою та гаранткою освітньо-професійної програми «Середня освіта (Українська мова і література)» доценткою Тетяною Ніколашиною. Експерти продовжили роботу на зустрічі з науково-педагогічними працівниками, які забезпечують підготовку майбутніх учителів-словесників на освітніх програмах.
Конструктивно пройшли зустрічі з академічним персоналом, здобувачами вищої освіти, представниками студентського самоврядування, роботодавцями, адміністративним персоналом, допоміжними структурними підрозділами та випускниками, а також відкрита зустріч із представниками педагогічної еліти.
Ознайомлення експертів з основними напрямками співпраці викладачів та студентів факультету філології та журналістики із роботодавцями та академічною спільнотою відбулося під час зустрічі з директором КЗ «Інклюзивний ресурсний центр Полтавської міської ради» Сергієм Зайцевим, директором ОЗ «Руденківський заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів» Руденківської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області Андрієм Дігтярем, завідувачкою відділу гуманітарних та мистецьких дисциплін Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського Ольгою Коваленко, завідувачкою кафедри українознавства і лінгводидактики Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди Оленою Маленко, докторкою філологічних наук, професоркою кафедри філології та мовної комунікації Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» Валентиною Біляцькою, консультанткою з питань викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі Центру професійного розвитку педагогічних працівників Полтавської міської ради, учителькою української мови та літератури вищої кваліфікаційної категорії Полтавської загальноосвітньої школи I–III ступенів № 29 Полтавської міської ради Іриною Солончук.
Під час фінальної зустрічі експертна група визначила сильні сторони освітньо-професійних програм «Середня освіта (Українська мова і література та мова і література (англійська))» та «Середня освіта (Українська мова і література)» та висловила побажання й пропозиції щодо їх удосконалення.