На кафедрі журналістики відбувся І етап студенстької олімпіади
2 листопада 2023 р. на кафедрі журналістики відбулася студентська олімпіада з журналістики за участі здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня. До змагання запросили студентів другого (Анна Біда, Катерина Главатських, Яна Губська, Вікторія Ярова), третього (Анна Дяченко, Владислава Забара, Єлизавета Карпенко), четвертого (Валерій Корогід, Юлія Харченко) курсів.
Майбутні медійники виконували два блоки завдань. Перший – тестові питання, спрямовані на визначення рівня володіння базовими теоретичними відомостями з курсів «Інфомедійна грамотність та критичне мислення», «Креативне письмо», «Масова комунікація та інформація», «Медіастилістика», «Професійні стандарти журналістької діяльності», «Редакторський практикум». Студенти продемонстрували високий рівень засвоєння матеріалу із зазначених дисциплін, які належать до циклу професійної підготовки.
Другий блок – виконання творчого завдання – передбачав підготовку публікації з використанням підходу «журналістика рішень». Проблематику студенти обирали самостійно із запропонованого перліку: перспективи розвитку громадських культурно-освітніх просторів; робота під час навчання: ризики і переваги; (не)ефективність студентського самоврядування. Виконання творчого завдання дало можливість майбутнім журналістам продемнонструвати фахові компетентності, сформовані під час вивчення таких дисциплін циклу професійної підготовки, як «Журналістські жанри», «Журналістська майстерність», «Проблематика засобів масової комунікації». Учасники змагання продемонстрували вміння працювати із різноманітними джералами інформації для креативної розробки актуальної теми, високу логічну культуру, знання закономірностей впливу на реципієнтську аудиторію.
Завідувачка кафедри професорка Світлана Семенко привітала учасників олімпіади, побажала їм успішної реалізації у професії й вручила кожному примірник «Медіаабетки», розробленої викладачами кафедри журналістики. Матеріали, уміщені в ній, студенти зможуть використати для підвищення рівня іфнормаційної та медійної грамотності.