Участь кафедри англійської та німецької філології в обговоренні напрямків досліджень TESOL на 2023-2027 роки

Керівництво Професійної дослідницької ради TESOL (RPC) запросило викладачів кафедру англійської та німецької філології, які є членами цієї міжнародної організації, відвідати конференцію для ознайомлення та обговорення напрямків досліджень TESOL на 2023-2027 роки, яка відбулася у форматі онлайн-зустрічі 5 грудня 2023 р.  Від кафедри англійської та німецької філології захід відвідала доцентка Вікторія Кравченко, де дізналася про те, як були розроблені напрямки досліджень, що вони являють собою та як їх використовувати у майбутніх дослідженнях.

Був представлений звіт про результати професійних досліджень TESOL починаючи із серпня 2022 року. Рада TESOL (RPC) визначила пріоритетні напрямки досліджень провівши ряд ґрунтовних опитувань 639 респондентів, зібравши демографічні дані, а також визначила теми та контекст досліджень, де пріоритет був наданий сфері TESOL. Дані опитування аналізувалися як графічно і тематично.

Так, прийшли висновку, що серед досліджень у галузі розвитку вчителів релевантними питаннями постають мультилінгвізм у класній кімнаті, становлення та розвиток білінгвального вчителя, проблеми підвищення якості викладання за умов скорочень, тощо. Учасникам конференції був наданий доступ до  ресурсної бази TESOL, де представлені у вільному доступі результати щодо напрямків досліджень та анотації до різноманітних статей у галузі педагогіки та лінгвістики.

Онлайн-конференція проходила у невимушеній дружній атмосфері, де науковці та викладачі з різних куточків світу змогли поділитися своїми ідеями та надати відгуки. 

Було оголошено про реєстрацію до участі у віртуальнй виставці TESOL International Convention & English Language 2024.

Знання та досвід, отримані в результаті участі у міжнародній онлайн-конференції щодо напрямків досліджень TESOL, будуть впроваджені під час реалізації науково-освітнього процесу у Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. Короленка.

You may also like...