27-28 лютого 2020 року студенти й аспіранти взяли участь у skype-семінарах із методики CLIL та академічного письма в межах реалізації проєкту Erasmus+ «MultiEd»
27-28 лютого 2020 р. на факультеті філології та журналістики Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка відбулися skype-семінари за участі міжнародних партнерів в межах реалізації проєкту «Foreign Language Teacher Training Capacity Development as a Way to Ukraine’s Multilingual Education and European Integration/MultiEd» програми Erasmus+: К2 – розвиток потенціалу вищої освіти (2019-2022).
Організаторами skype-семінарів стали завідувачка кафедри світової літератури, доктор філологічних наук, професор Ольга Ніколенко, завідувачка кафедри англійської та німецької філології, кандидат філологічних наук, доцент Марина Зуєнко.
Skype-семінари тривали на базі Науково-методичного центру якості вивчення англійської мови та зарубіжної літератури та аудиторії «Sakura» ПНПУ імені В.Г. Короленка. У них взяли участь викладачі (професор Ольга Ніколенко, доцент Марина Зуєнко, доцент Вікторія Кравченко, доцент Михайло Рахно, старший викладач Євгенія Вєнєвцева, асистент Олексій Орлов), аспіранти (Марина Дерій, Наталія Шерстюк, Анна Чижевська, Лада Прийма та ін.), студенти й магістранти (Катерина Ніколенко, Олена Муха та ін.).
27 лютого 2020 р. викладачка Dr. Elisabeth Wielander з Астонського університету (м. Бірмінгем, Велика Британія) виголосила доповідь про ефективні методи упровадження методики CLIL у закладах вищої та середньої освіти. Доповідачка ознайомила українських науковців і здобувачів освіти із сучасними підручниками з історії та природознавства, розроблених за методикою CLIL. У них представлені тексти, глосарій, граматичний супровід до кожної теми з дисципліни. Dr. Elisabeth Wielander зауважила, що методика CLIL передбачає активну творчу взаємодію всіх учасників навчального процесу.
28 лютого 2020 р. викладачка Гейдельберзького педагогічного університету Dr. Stéfanie Witzigmann (м. Гейдельберг, Німеччина) поділилася досвідомщодоособливостей викладання другої іноземної мови (французької) засобами першої іноземної мови (англійської). Доповідачка звернула увагу українських партнерів на специфіку організації занять за методикою CLIL. Основними прийомами таких занять, на її думку, є візуалізація, інтерактивна діяльність, практика говоріння й письма.
Досвідчені партнери Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка – викладачі та студенти Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, Spain (Центральний університет Каталонії, м. Вік, Іспанія) уже чотири роки діляться корисним досвідом з українськими колегами щодо успішної реалізації письмової компетентності під час навчання іноземної (англійської) мови, а також у процесі застосування елементів курсу «Англомовне академічне письмо» на всіх рівнях вищої освіти. 27 лютого 2020 р. на skype-семінарі студентка Alba Comas Molas (Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, Spain) здійснила апробацію своєї наукової роботи «Exploring how learners’ written competence in English can be improved. An analysis of real productions based on the English Key Competences test». Аспіранти та магістранти ПНПУ імені В.Г. Короленка обговорили в online-режимі з доповідачкою та її науковим керівником особливості організації наукового процесу в Іспанії.
Dr. Núria Camps-Casals, Dr. Núria Medina-Casanovas, Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, Spain (Центральний університет Каталонії, м. Вік, Іспанія) протягом тривалого часуведуть цікаву дискусію довкола проблем і перспектив викладання курсу «Академічне письмо» у закладах вищої освіти. Цьогоріч доповідь партнерів була присвячена проєктним методикам під час навчання дисципліни «Англомовне академічне письмо»: «Perceived Impact of Cooperative Project-based Learning in English for Academic Purposes for Primary Teacher Training Students».