Кафедра світової літератури ПНПУ імені В.Г. Короленка взяла участь у «Педагогічному діалозі» вчителів та науковців України
23 листопада 2021 р. відбувся масштабний всеукраїнський «Педагогічний діалог» на тему «Формування позитивного мислення, ціннісних пріоритетів та життєвих компетентностей на уроках мови та зарубіжної літератури як важлива умова підвищення стресостійкості, самореалізації та самоефективності учасників освітнього процесу». Організатори заходу – КЗ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Криворізької міської ради, Криворізька загальноосвітня школа № 114 Криворізької міської ради Дніпропетровської області (директорка Людмила Хорькова, учителька Ілона Дерусова).
На запрошення вчителів у «Педагогічному діалозі» взяли участь професорка завідувачка кафедри світової літератури Ольга Ніколенко і вчителька-методистка української мови та літератури, зарубіжної літератури Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи №17 І-ІІІ ступенів Наталія Рудніцька.
Головна мета заходу – організувати діалог психологів, науковців, педагогів м. Кривого Рогу, Дніпра, Полтави, Кам’янець-Подільського з питань формування позитивного мислення, ціннісних пріоритетів та життєвих компетентностей на уроках мови та зарубіжної літератури; обмін досвідом, новими педагогічними ідеями та методичними знахідками; забезпечити реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти, зокрема освітньої галузі “Мови і літератури”.
Професорка Ольга Ніколенко розповіла вчителям про можливості, які відкриває новий Державний стандарт базової середньої освіти та модельна навчальна програма «ШКОЛА РАДОСТІ», про підготовку сучасних підручників і навчально-методичного контенту для закладів середньої освіти, про компетентнісний потенціал зарубіжної літератури в контексті розбудови Нової української школи.
Учителька-методистка української мови та літератури, зарубіжної літератури Кам’янець-Подільської загальноосвітньої школи №17 І-ІІІ ступенів Наталія Рудніцька акцентувала увагу на академічній свободі вчителя у виборі стратегії навчання, на необхідності створення комфортного освітнього середовища засобами художньої літератури, на методах формування позитивного мислення учнів завдяки найкращим книжкам світу.
Науковці й учителі обмінялися корисним досвідом і домовилися продовжити співпрацю у форматі подальших спільних семінарів, майстер-класів, творчих майстерень тощо.