Викладачі вишу на Міжнародному конгресі «Наука і навчання в епоху цифрових технологій»
15-16 листопада у місті Київ за сприяння Міністерства освіти і науки України та Goethe-Institut Ukraine відбувся Міжнародний конгрес «Наука і навчання в епоху цифрових технологій», участь у якому взяла старший викладач кафедри романо-германської філології Якубенко Ірина В’ячеславівна. Захід був присвячений актуальному стану освітнього процесу та новітнім засобам, які використовуються під час викладацької діяльності. Модератором одного із проведених у межах конгресу воркшопів виступив Уве Клемм, відомий спеціаліст із дигітального навчання і вивчення іноземних мов із Медійного центру м. Йєна, консультант із питань медійної педагогіки.
Міжнародні та українські експерти обговорювали сучасні тренди в освіті, такі як зміна ролі вчителя завдяки диджиталізації навчання; індивідуалізація навчального процесу за допомогою адаптованого та персоналізованого навчання; відкриття нових можливостей завдяки онлайн-інструментам для формального оцінювання; застосування «штучного інтелекту» під час вивчення іноземних мов, наприклад, у формі чат-ботів, роз’яснення поняття «штучного інтелекту»; медійна компетентність в школі, що означає опрацювання «фейковості новин» та багато інших тем. За допомогою проведеного телемосту учні українських та шведських шкіл у рамках ініціативи PASCH школи представили учасникам конгресу свої знання та вміння. �кі використовуються під час викладацької діяльності. Модератором одного із проведених у межах конгресу воркшопів виступив Уве Клемм, відомий спеціаліст із дигітального навчання і вивчення іноземних мов із Медійного центру м. Йєна, консультант із питань медійної педагогіки.
Під час воркшопів учасники конгресу мали змогу випробувати нові програми та навчальні платформи, оцінити їхні переваги та ефективність. Наприкінці заходу всі учасники отримали сертифікати, що засвідчили їхню участь та роботу під час конгресу. адаптованого та персоналізованого навчання; відкриття нових можливостей завдяки онлайн-інструментам для формального оцінювання; застосування «штучного інтелекту» під час вивчення іноземних мов, наприклад, у формі чат-ботів, роз’яснення поняття «штучного інтелекту»; медійна компетентність в школі, що означає опрацювання «фейковості новин» та багато інших тем. За допомогою проведеного телемосту учні українських та шведських шкіл у рамках ініціативи PASCH школи представили учасникам конгресу свої знання та вміння. �кі використовуються під час викладацької діяльності. Модератором одного із проведених у межах конгресу воркшопів виступив Уве Клемм, відомий спеціаліст із дигітального навчання і вивчення іноземних мов із Медійного центру м. Йєна, консультант із питань медійної педагогіки.