28 березня 2024 року проведено підсумкову конференцію з виробничої педагогічної практики в ЗЗСО для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) денної та заочної форм навчання

Студенти та студентки I курсу другого (магістерського) освітнього рівня факультету української філології та журналістики денної та заочної форм навчання спеціальності 014.01 Середня освіта (Українська мова і література) груп УМ-51, У-51 (ОП «Середня освіта (Українська мова і література)» успішно пройшли виробничу педагогічну практику в ЗЗСО за місцем майбутнього працевлаштування.

Під час проходження виробничої педагогічної практики в ЗЗСОздобувачі вищої освіти ознайомилися з найкращими ЗЗСО, з організацією навчально-виховного процесу в 10–11 класах, із роботою вчителя української мови та літератури в старших класах та класного керівника. За час проходження виробничої педагогічної практики в ЗЗСОвиявили належний рівень фахової підготовки із дисциплін психолого-педагогічного та мовно-літературного циклів, застосували набуті теоретичні знання практично, продемонстрували вміння працювати відповідно до сучасних реалій навчально-виховного процесу в закладах освіти України під час воєнного стану.

Усі студенти виконали завдання практики не тільки в повному обсязі, а ще й дистанційно під час вебінарів, конференцій на інтернет-платформах «На Урок», «Всеосвіта», «Освіторія», ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів», Видавництві «Літера», методичному порталі для вчителя «Світ філолога», а також на базі Полтавської академії неперервної освіти імені М. В. Остроградського успішно пройшли навчання для педагогічних працівників за програми підвищення кваліфікації, наприклад: студентки К. Рябокобилко, М. Самар – «Формування риторичної та дискурсивної компетенції на уроках української мови»», «Практичний кейс організації проєктної діяльності учнів»; студентка А. Дугенець – «Проєктні уроки мови та літератури: ідеї для натхнення», «Залучення учнів через візуалізацію: інноваційні методи навчання: мова та література»; А. Логвиновська – «Як учити дітей писати: практичний досвід», «Урок у стилі МАРШМЕЛОУ»; Д. Холоденко – «Заїкання. Що потрібно знати вчителю»; К. Хатильова – «Як вибрати актуальну тему науково-дослідної роботи: про МАН і не тільки», «Canva для вчителів: практикум зі створення презентацій»; К. Карюк – «Українська література в 11 класі: філологічні акценти, методичні рекомендації та коментарі», «Професійна компетентність як базова характеристика діяльності педагога», «Ресурсні кімнати для дітей з особливими освітніми потребами»; С. Красницька – «10 ідей для проєктування на уроках української мови та літератури».

Факультетські керівники доцентка кафедри української мови Тетяна Ніколашина та старша викладачка кафедри української літератури Лариса Литвин, гарантка ОП «Середня освіта (Українська мова і література)» Світлана Педченко відзначили належну теоретичну й практичну підготовку здобувачів вищої освіти із дисциплін психолого-педагогічного та мовно-літературного циклів, їхню старанність та креативність.

Стейкголдерка Ольга Коваленко, завідувачка відділу розвитку суспільних, гуманітарних та мистецьких дисциплін, методистка української мови та літератури ПАНО ім. М. В. Остроградського про специфіку наголосила на тому, що мету й завдання виробничої педагогічної практики в ЗЗСОзреалізовано в повному обсязі, студенти вміють проєктувати і проводити сучасний урок з української мови та української літератури й організовувати позакласну роботу з фаху в 10–11 класах ЗЗСО, про це свідчить захист педпрактики, підготовлені звітні матеріали, презентації.

You may also like...