У педагогічному університеті прозвітували про реалізацію медіаосвітнього проєкту
10 лютого 2021 р. у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка відбулося засідання медіаосвітнього клубу «Медіаосвіта в сучасній школі: актуальність, можливості, перспективи». Це фінальний захід грантового проєкту «Формування інфомедійної грамотності у школярів, які проживають у сільській місцевості та в ОТГ», котрий реалізувала кафедра журналістики спільно з ГО «Полтавський “Преса Клуб”».
Грант наданий у межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», що виконується Радою міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) за підтримки Посольств США та Великої Британії, у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією української преси.
У підсумковому заході взяли участь представники університету, партнерських організацій, учителі й учні навчальних закладів Полтавщини, котрі були слухачами медіаосвітніх лекцій і тренінгів. У вітальному слові проректор з наукової роботи професор Сергій Шевчук наголосив на важливості проєктів, покликаних підвищити інформаційну грамотність суспільства.
Під час заходу викладачі кафедри презентували довідкове видання «Медіаабетка: інфомедійна грамотність» й оголосили результати учнівського конкурсу відеороликів на медіаосвітню тематику. Переможцями стали:
І місце – команди учнів Мачухівського НВК, Щербанівського ліцею, Полтавського обласного наукового ліцею-інтернату, Недогарківського ліцею, Анатолій Дорошенко, Дмитро Дорошенко (Калашниківський НВК).
ІІ місце – Катерина Коваль (Калашниківський НВК), учні 6 класу Недогарківського ліцею.
ІІІ місце – Руслана Білоконь, Валерія Куян (Калашниківський НВК); Є. Береза (Калашниківський НВК); Владислав Туленков (Калашниківський НВК).
Перспективи впровадження результатів проєкту передбачають консультаційні засідання медіаосвітнього клубу для вчителів і учнів, проведення лекцій і тренінгів з медіаграмотності, реалізацію наукового практику з інфомедійної грамотності для освітян і відкриття на факультеті філології та журналістики науково-дослідної лабораторії з медіаосвітніх технологій.